9/01/2010

Een nieuw jaar / a new year



De vakantie zit erop. Nu alleen nog een weekje vakantie nodig om van mijn verlof te bekomen.(ja, dat zal er echt niet inzitten!)
De vlucht naar Europa was een ware calvarietocht: van de 4 vluchten is er niet 1 volledig goed gelopen. Kleine probleempjes waren een vogel die een enorm gat in een vleugel van het vliegtuig gemaakt had, vertragingen waardoor een vlucht gemist werd en de sneeuw in Schiphol die naar Brussel vliegen of sporen onmogelijk maakte. Maar enfin, ik ben er geraakt - hoewel mijn valiezen er een weekje langer over deden - en daarmee begon 14 dagen van de Ronde van Belgie en Luxemburg om zoveel mogelijk vrienden en familie te zien.
Ik kan maar 1 ding vaststellen: 2 weken zijn veel te kort! Ondanks een chronisch gebrek aan slaap heb ik ervan genoten iedereen te zien. Het was een schitterende mix van rustige avondjes met familie en feestjes afschuimen met vrienden.
Merciekes iedereen! Ik prijs mezelf gelukkig met een geweldige familie die mij steunt in mijn ver-overzee-zelden-in-Belgie leven en met fantastische vrienden die er altijd zijn, ook al zie ik jullie veel te zelden!





My holidays are over. Now I just need another week of vacation to charge my batteries from these hectic holidays. (Yeah, right, as if that is going to be the case!)
The trip to Europe was a real ordeal: of the 4 flights, not 1 went completely well. Small problems were a bird that made a huge hole in a wing of the plane (I kid you not!), delays which made me miss a flight and the snow in Schiphol that made travelling to Brussels either by plane or by train impossible. But I got there in the end - and so did my suitcases a week later - and with that started a 2 week Tour of Belgium and Luxemburg to see as many friends and family as possible.
I can only state 1 thing: 14 days are way to little! In spite of a chronic lack of sleep, I enjoyed seeing everyone again. It turned out to be a splendid mix of quiet evenings with my family and great parties with my friends.
Thanks everyone! I consider myself very lucky with a awesome family who support me in my far-away-seldom-in-Belgium life and with fantastic friens who are always there, even though I see you guys way to little!



Geen opmerkingen: