14/05/2009

Huisje / house

Jullie hebben er lang op moeten wachten en ik moet toegeven dat de meesten onder jullie heeeeeeeeeeel geduldig geweest zijn. Maar bij deze, eindelijk, de foto's van mijn villa. Verlies jezelf niet in de grootte van mijn woonst: ik stond met mijn rug tegen de muur tijdens het nemen van deze foto's!!

You have all been waiting a long time and I admit most of you haven been veeeeeeeeeeery patient. But here at last, I give you the pictures of my mansion. Don't get lost in the bigness of the place: I'm standing with my back to the wall while taking these pictures!!



Het hele ding
The whole thing



Mijn buitenbad (en toilet)
My great outdoors shower (and toilet)



Mijn tuin inclusief Mangoboom! Zoek Marie...
My garden, with Mango Tree! Find Marie...




De living / slaapkamer
The living room / bedroom



De eetzaal / keuken
The dining room / kitchen



Kijk! Geen ramen! (en ook geen kasten ;-p )
Look! No windows! (and no closets either ;-p )

1 opmerking:

Christophe Ramont zei

Dat is gewoon IMMENS!!!!